pernillasdesign

Marknader/Mässor

Kategori: Var finns jag?

Hej på Er alla :)

Här kommer en lista på de ställen som jag är utställare på.

Lördagen 26 oktober kl 9-18 finns jag vid Gruvtorget i Höganäs, Ryds Marknad.
Helgen 9-10 november startar årets julmarknader, då är det Fingrar Kan i Blå Hallen i Höganäs.
Lördagen 16 nov och söndagen 17 nov mellan kl 11-17 är det Jul- och Hantverksmässa på Yllan i Kristianstad.
Lördagen och söndagen 23 och 24 november är jag på "hemmaplan", den alltid så mysiga julmarknaden i Gråmanstorp (utanför Klippan).
Helgen, första advent, 30/11 och 1/12 kl 13-17 är det åter dags för Wideröras Julmarknad.
Sist men inte minst, Fogdaröds Julmarknad i Höör, är på 3 dagar. Fredag 6/12 kl 12-17, lördag 7/12 och söndag 8/12 är det öppet 10-17.

Det var årets mässor som jag ska närvara på. Missar man någon eller kommer på att man vill ha något mer, går det bra att handla direkt av mig. Slå mig en signal eller skicka ett mail så löser vi det tillsammans.

Kommentarer

  • Emmelie säger:

    Hej. Kan man beställa och få hemskickat? :) Emmelie

    Svar: Hej, självklart kan man beställa och jag skickar gärna (inom Sverige).//Pernilla
    Pernillas Design

    2013-10-08 | 22:44:51
  • monica säger:

    Skulle vilja var du kommer att finnas den närmaste tiden. På marknader el liknande?
    Finns det en prislista man kan få över alla tavlor & betongföremål?

    Svar: Hej, jag kommer att lägga ut prislista och vilka marknader jag kommer att vara på. //Pernilla
    Pernillas Design

    2015-06-03 | 09:30:00

Kommentera inlägget här: